Nejlepší reklamní slogany, které se lidem vryly do paměti
Moc věcí si dobře nepamatuji. Mezi výjimky patří čísla, letopočty, příběhy, fotbalové sestavy a reklamní slogany. Ještě mnohem dříve, než jsem se začal pohybovat v marketingu, tak jsem měl uloženy již stovky sloganů v hlavě. Například když jdu do večerky a kupuju si Monte,...
Brand Restart 2024. Co mě zaujalo?
Z letošního Brand Restartu ve mně nejvíce zůstala určit přednáška Hanky Kloučkové o podvědomí a jeho testování v reklamě. I když většinu věcí tak by tak nějak člověk odhadl, tak takhle pěkně ucelenou, poutavou a přínosnou přednášku jsem dlouho neslyšel.
Každý člověk udělá...
Erik Rudý a jeho strategie přesvědčování
Poslední dobou jsem otočil kormidlo od seberozvojových, marketingových a investičních knih k něčemu trochu jinému. A musím říci, že mě čtení už roky takhle nebavilo. Nejvíc si nyní ujíždím na knihách o vývoji lidstva, historii, geografii, objevech a vynálezech. Samozřejmě na...
Asociace se značkou: Jak vznikají a proč jsou v marketingu tak důležité?
Co stojí za úspěchem těch největších značek? Je to skvělý produkt? Nejenom. Ty největší a nejlepší značky posilují spojení se svým publikem zavedenými marketingovými technikami. Dnes se podíváme na marketing a nákupní rozhodování trochu z jiného úhlu.
Spojení se značkou a...
Brand positioning: Co je + příklady značek
Brand positioning neboli positioning značky je marketingový termín, který označuje jedinečnou hodnotu, kterou značka poskytuje svým zákazníkům.
Silný positioning značky je pro všechny firmy, které usilují o úspěch naprostou nutností. Důkazem jsou čísla. Značky, které jsou...
Kognitivní zkreslení: Příklady, knihy a výzkumy
Kognitivní zkreslení je systematická či systémová přirozená chyba v myšlení lidí, ke které dochází, když lidé zpracovávají a interpretují informace ve svém okolí tak, že to nelogicky ovlivňuje jejich rozhodování. Kognitivní zkreslení fascinujícím způsobem ovlivňuje lidskou...
Co je branding a jaké má přínosy?
Růst vašeho podnikání nebo jakéhokoliv projektu závisí z velké části na úspěšné strategii budování značky. To si samozřejmě drtivá většina lidí neuvědomuje (možná ani vy ne), jelikož značka je něco nehmatatelného, samozřejmého a možná postradatelného? Ne není.
Různé studie...