patrik pilous logo
  • Úvodní
  • Co dělám?
    • Marketingová strategie
    • SEO
    • Inbound marketing
    • UX
  • Blog
  • Kontakt

E-mail:

 jsem@patrikpilous.cz

Linkedin
Co dělám?

Online marketingová strategie se zaměření na inbound marketing a SEO

Viděl jsem již stovky projektů, které si chtěli urvat své místo na slunci. Dokáži tak posoudit potenciál projektů a vybrat vhodnou strategii, jak se dobrat k cíli. Jako každý, mám své oblíbené postupy a techniky. Jsem silný především v marketingové komunikaci se zaměřením na inbound marketing, SEO a UX. Ovšem orientuji se i v placených kampaních a budování značky.

  • Identifikovat největší příležitosti v online marketingu
  • Nastavení konkrétních cílů, strategie a postupů
  • Spolupracovat a posouvat
To mě zajímá

Marketingová strategie

Tvorba marketingové strategie a architektury on-line projektu je to nejdůležitější. Dělání marketingových aktivit bez strategie a cílů není tou správnou cestou. Stratég by měl přemýšlet v souvislostech, propojovat jednotlivé taktiky a také smysluplně projekt posouvat. Smyslem stratéga je také vidět za horizont denní exekutivy a mít komplexní obraz projektu i business modelu »

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače Google, Seznam či Bing. SEO je investicí a dlouhodobě se jedná o nejlevnější zdroj návštěvnosti. SEO specialista by měl být přítomen na každém projektu, který to myslí v onlinu vážně a chce vytěžit maximálně svůj potenciál. SEO specialista je velmi důležitý také při zrodu a rozvoji webu, kdy by měl spoluurčovat strukturu a architekturu projektu »

Inbound

Inbound marketing je soubor aktivit, které přivádějí návštěvníky na web a snaží se z nich udělat spokojené zákazníky. Vše se odehrává ve vesmíru vašeho webu.  Inbound marketing hledá nejlepší způsob, jak z lidí, kteří ještě neznají danou značku udělat nadšené zákazníky či dokonce fanoušky. Nesoustředí se primárně na prodej, ale snaží se pomoci uživateli vyřešit problém »

UX

Optimalizace zážitku při interakci s digitálním produktem. Cílem je usnadnit uživatelům orientaci na webu a pomoci jim dosáhnout jejich  a hlavně vašich cílů, jako je například nákup produktu. V ideálním případě by měli být uživatelé ochotni se na stránku vrátit nebo ji doporučit dalším lidem. Uživatel by měl vždy vědět, co má dělat, co se po něm chce a jak postupovat dále »

Dejte mi vědět

    patrik pilous

    Kdo jsem?

    Baví mě svět marketingu a internetu. Nejlépe se cítím při navrhování rozvoje businessu, marketingové strategie, kanálů a při optimalizaci webu (SEO a UX).

    Co dělám?

    Strategie

    SEO

    Inbound

    WordPress

    UX

    Blog

    Marketing

    Restarty

    Ikea efekt

    CLV

    B2B

     

    Kontakt

    jsem@patrikpilous.cz

    Kontaktní údaje

    Linkedin-in

    © 2023 — Patrik Pilous.