Co dělám?
Marketingový specialista - Online strategie, SEO a B2B
Viděl jsem již stovky projektů, které si chtěli urvat své místo na slunci. Dokáži tak posoudit potenciál projektů a vybrat vhodnou online strategii, jak se dobrat k cíli. Jako každý, mám své oblíbené postupy a techniky. Jsem silný především v marketingové komunikaci se zaměřením na inbound marketing, B2B, SEO a UX. Ovšem orientuji se i v placených kampaních a budování značky. Díky obecnému přehledu v marketingu i specialistické praxi dokáži dobře vyhodnotit projekt a nastavit jeho směr s jasnými kroky.
- Identifikovat největší příležitosti v online marketingu
- Nastavení konkrétních cílů, strategie a postupů
- Spolupracovat a posouvat
Tvorba marketingové strategie a architektury on-line projektu je to nejdůležitější. Dělání marketingových aktivit bez strategie a cílů není tou správnou cestou. Stratég by měl přemýšlet v souvislostech, směřovat k cíli, propojovat jednotlivé taktiky a také smysluplně projekt posouvat. Přidanou hodnotou stratéga je také vidět za horizont denní exekutivy a mít komplexní obraz projektu i business modelu. Pro každý projekt se hodí jiný styl komunikace, odlišné apely a jiné marketingové kanály »
Optimalizace pro vyhledávače Google, Seznam či Bing. SEO je investicí a dlouhodobě se jedná o nejlevnější zdroj návštěvnosti. SEO specialista by měl být přítomen na každém projektu, který to myslí v onlinu vážně a chce vytěžit maximálně svůj potenciál. SEO specialista je velmi důležitý také při zrodu a rozvoji webu, kdy by měl spoluurčovat strukturu a architekturu projektu tak, aby důsledně pokryl celý možný trh. SEO dělám silně orientované na business a výsledek. Mám reference, zkušenosti a umím sestavit úspěšnou SEO strategii »
Jako marketingový stratég se soustředím převážně na B2B klienty, snažím se odhalit mezírky komunikaci těchto klientů a nastavit funkční marketingovou strategii, která dosáhne jejich cílů. Komunikace i složení marketingových kanálů se často velmi liší. Exekutivně dokáži nastavit jádro projektu i některé konkrétní marketingové kanály jako je SEO či emailing. V B2B je často větší příležitost předstihnout konkurenci, která online marketingu nevěří »
Inbound marketing je soubor aktivit, které přivádějí návštěvníky na web a snaží se z nich udělat spokojené zákazníky. Vše se odehrává ve vesmíru vašeho webu. Inbound marketing hledá nejlepší způsob, jak z lidí, kteří ještě neznají danou značku udělat nadšené zákazníky či dokonce fanoušky. Nesoustředí se primárně na prodej, ale snaží se pomoci uživateli vyřešit problém »
Optimalizace zážitku při interakci s digitálním produktem. Cílem je usnadnit uživatelům orientaci na webu a pomoci jim dosáhnout jejich a hlavně vašich cílů, jako je například nákup produktu. V ideálním případě by měli být uživatelé ochotni se na stránku vrátit nebo ji doporučit dalším lidem. Uživatel by měl vždy vědět, co má dělat, co se po něm chce a jak postupovat dále »