Moje vize
SEO služby
Jsem SEO konzultant, který má svoji činnost a práci postavenou na kontinuální spolupráci s klienty. Tato stránka slouží k většímu rozpadu mé činnosti v oblasti SEO a získání lepší představy o mých činnostech a výstupech jako SEO konzultanta.
SEO služby
V následujících odstavcích vám popíši, jaké služby v oblasti SEO poskytuji a na všechny toto oblasti se můžete podívat blíže na podstránkách.
1) Kontinuální spolupráce – určíme si cíle, určitý počet hodin a další pravidla. Následně se budu o váš projekt kontinuálně starat a posouvat k světlým zítřkům v organické návštěvnosti. Prioritní je pro mě business přínos a výsledkem kontinuální spolupráce na SEO je ve střednědobém horizontu násobné navrácení investice.
2) Linkbuilding – budování zpětných odkazů patří mezi důležitou techniku budování autority a návštěvnosti webu, která se děje mimo samotný web. S touto technikou mám bohaté zkušenosti a umím odkazy budovat opravdu efektivně.
3) SEO konzultace – potřebujete zkonzultovat určitý problém z oblasti SEO a chcete vědět názor experta? Přímo pro tuto příležitost mám SEO odborné konzultace v délce 4 hodin, ale můžeme se domluvit i na jiném formátu.
4) SEO analýza – potřebujete kompletní analýzu webu? Výstupem SEO analýzy je obvykle podrobný dokument s tabulkou obsahující hlavní zjištění a doporučení týkající se výkonu webové stránky v organickém vyhledávání.
5) SEO audit – SEO audit je vhodný na začátku kontinuální spolupráce, kdy ale je velmi dobré se SEO konzultantem komunikovat, že ony změny bude dále procesovat a zapracovávat on. Takto mám workflow i já.
6) Analýza klíčových slov – je základním stavebním kamenem SEO. A nejedná se ale pouze o SEO. Analýza klíčových slov vám skvěle kvantitativně zmapuje váš business v online prostředí. Jednoduše budete vědět, co vaše zákazníky zajímá a zda na tyto fráze máte správnou vstupní stránku.
7) SEO copywriting – většinu hlavních stránek klientů textuji sám nebo za pomoci kreativního copywritera. Funguje mi to tak nejlépe. Pro další stránky mám síť kvalitních (SEO) copywriterů nebo rád udělám školení pro vaše psavce či content managery.
8) WordPress SEO – nejvíce projektů jsem dělal na redakčním systému WordPress, takže vím specifika, výhody a nevýhody tohoto systému. Vím, co se vyplatí udělat a co ne.
8) Lokální SEO – pomůže celé řadě businessů a práce s Google My Business dodává reputaci a důvěryhodnost ve vyhledávání. Právě GMB je největší zbraní lokálního SEO a to nejen pro fitness centra, restaurace, obchody a síťové podniky. Skvěle se hodí také pro živnostníky či freelancery.
Jaký je rozdíl mezi SEO konzultantem a SEO specialistou?
Úplně zjednodušeně – SEO specialista spíše „uděláme to takto, budeme rozvíjet tento směr“, zatímco SEO konzultant radí „udělejte to takto, jsou tu tyto výhody, příležitosti a nevýhody, nástrahy“. Specialista je spíše interní člověk, který se v projektu vyzná a celý ho po SEO stránce také řídí. SEO konzultant na druhé straně audituje, radí a doporučuje nejčastěji jako externista. Pokud chcete SEO konzultace, tak na druhé straně musí být člověk, který věcem do nějaké části rozumí a ví, co se s nimi má dělat.