patrik pilous logo
  • Úvodní
  • Co dělám?
    • Marketingová strategie
    • SEO
    • Inbound marketing
    • UX
  • Blog
  • Kontakt

E-mail:

 jsem@patrikpilous.cz

Linkedin
Moje vize

Marketingová strategie

Každý projekt by měl mít marketingovou strategii, která jasně vymezuje cíle podniku a pozice dané firmy. Co společnost představuje, jak funguje a proč si zaslouží jejich pozornost. Jak chcete působit na své zákazníky?

  • Definování a ujasnění klíčového sdělení značky
  • Popsání cílových zákazníků a možnou cestu k nim
  • Vymezení kanálů propagace a jejich místo v marketingovém mixu
To mě zajímá

Z čeho se skládá marketingová strategie?

Hodnoty a sdělení

V marketingové strategii by měly být jasně vymezeny hodnoty firmy a značky, z kterých se bude vycházet. Hlavně by ale měla marketingová strategie obsahovat klíčové sdělení značky, jak chce působit na lidi.

Analýza konkurence

Marketingová strategie by také měla obsahovat analýzu konkurence z několika hledisek. Jaké mají konkurenti sdělení? Jaký je jejich market share? Kolik vynakládají do marketingu? Jaké kanály propagace používají?

Zákazníci a cílové skupiny

Vědět demografické údaje o současných zákaznících je základ. Marketingová strategie by měla ale pracovat také s cílovými skupinami, které ještě nejsou zákazníci, avšak je zde potenciál akvizice.

Marketingový mix kanálů

V marketingu máme širokou paletu marketingových kanálů, které se dělí na dvě hlavní skupiny, on-line a off-line. Na platformě kanálů se dá dále ještě komunikovat buď více výkonově nebo více brandově.

KPI

Důležité je nastavit cíle vaší marketingové strategie a stanovit si pro vaše marketingové aktivity KPI. Typickými KPI je podíl nákladů na obratu, hledanost značky, viditelnost značky nebo hodnota jednoho uživatele.

Rozpočet

V marketingové strategii by rozhodně nemělo chybět alokování finančních zdrojů a odůvodnění rozložení mezi jednotlivé marketingové kanály. Mohou zde být i podmínky stanovující navýšení či ponížení .

Dejte mi vědět

    patrik pilous

    Kdo jsem?

    Baví mě svět marketingu a internetu. Nejlépe se cítím při navrhování rozvoje businessu, marketingové strategie, kanálů a při optimalizaci webu (SEO a UX).

    Co dělám?

    Strategie

    SEO

    Inbound

    WordPress

    UX

    Blog

    Marketing

    Restarty

    Ikea efekt

    CLV

    B2B

     

    Kontakt

    jsem@patrikpilous.cz

    Kontaktní údaje

    Linkedin-in

    © 2023 — Patrik Pilous.