4 zajímavosti z Project Restartu 2023
Jelikož tento report z Project Restartu píši s určitým odstupem, tak zde zmíním věci, které mi opravdu utkvěly v paměti. Kdo má raději video formu, tak se podívejte na následující reportáž, kde zazní i některé z následujících informací.
Tip: Další report z akce připravilo Freelo, které společně s Taste celou konferenci pořádalo. Také si...
5 věcí, co jsem si odnesl ze SEOlogeru naživo 2023
Na SEOloger 2023 jsem se těšil již od minulého, pro mě prvního, ročníku. To i přes to, že SEO v současnosti není mým hlavním zájmem. Jedná se totiž o uvolněnou akci, která se skládá především z networkingu, piva, přednášek, bazénu, fotbálku a procházek. Každý si namixuje, co mu vyhovuje. Každý si z programu vybere. Nikoho nikam nikdo netlačí. A to je...
5 věcí, které začnu dělat po SEO Restartu 2023
Konference jsou k tomu, abychom se inspirovali a dostali se ze svých zaběhlých kolejí. Restarty to mají dokonce v názvu. Většina výtahů z článků nebo postů na sociálních sítích, které reflektují konference, tak jsou shrnutím, popisem či glosou. Zkusím to pojmout trochu jinak. Ale nejdříve video k nasátí atmosféry.
1) Najít si čas na...
Jak využít customer lifetime value (CLV) v marketingu?
Mnoho odborníků tvrdí, že jedna z nejdůležitějších metrik, které by měl marketingový manager nebo majitel e-commerce projektu chtít věnovat zvláštní pozornost, se týká celoživotní hodnoty vašeho zákazníka neboli CLV. Tato metrika jednoduše říká, co můžete očekávat od průměrného zákazníka v průběhu vašeho obchodního a transakčního vztahu. A to...
Jak funguje a jak využít IKEA efekt?
IKEA efekt je pojmenovaný podle oblíbeného švédského nábytkářského gigantu a popisuje poměrně jednoduchý jev řazený do kognitivních zkreslení (cognitive bias). Kognitivní zkreslení jsou zjednodušeně opakované systematické chyby v přemýšlení, uvažování, rozhodování a srovnávání. Pokud vás toto téma zajímá více, tak si určitě přečtěte Myšlení: rychlé a...